هزینهعملبلفاروپلاستیدرشیراز

متخصصان علم روانشناسی باور دارند که از طریق چشمان افراد می‌توان به عمق وجود آن‌ها پی برد. اغلب تجربه کرده‌ایم که با افرادی روبرو شویم که با وجود خنده‌شان، چهره‌شان به نظر غمگین می‌آید؛ این به دلیل وجود غم در چشمانشان است. با توجه به تأثیر قابل توجهی که چشمان بر روی شادابی و زیبایی چهره دارند، اگر با مشکلاتی مانند پف زیر چشم یا افتادگی پلک دست و پنجه نرم کرده‌اید، بهتر است این مشکلات را نادیده نگیرید؛ بلکه با انجام یک بلفاروپلاستی سرپایی، زیبایی چشمان خود را بهبود بخشید. این عمل جراحی در شیراز به عنوان یکی از معمول‌ترین عمل‌های زیبایی شناخته می‌شود که در تمام کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود. انتخاب بهترین جراح و کلینیک برای عمل پلک در شیراز این امکان را فراهم می‌کند که شما یک عمل ایمن و با استاندارد را انجام دهید و هیچگونه نگرانی درباره سلامت و بینایی چشمان خود نداشته باشید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی در شیراز

هزینه این عمل به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل موثر در این زمینه شامل:

دستمزد جراح پلک، هزینه کلینیک و یا بیمارستان، دستمزد پرسنل بیهوشی در صورت نیاز، امکانات کلینیک انتخابی شما، شرایط بیمار و … می باشند.

عمل بلفاروپلاستی می تواند روی پلک بالا؛ پلک پایین یا هر دو انجام شود. در نتیجه هزینه های متفاوتی برای عمل بلفاروپلاستی در نظر گرفته می شود. هزینه عمل افتادگی پلک در افراد مختلف متفاوت است و نمی توان یک هزینه و نرخ ثابتی برای همه افراد در نظر گرفت. هزینه عمل بلفاروپلاستی در شیراز بسته به دستمزد جراحی که به آن مراجعه می کنید، هزینه بیمارستان یا کلینیک، متفاوت می باشد.عواملی مانند شدت عارضه‌ها، دستمزد متخصص، هزینه‌های کلینیک، و مکان عمل از مهم‌ترین عواملی هستند که بر قیمت عمل بلفاروپلاستی در شیراز تأثیر می‌گذارند.

قیمت عمل بلفاروپلاستی پلک بالا متغیر است و بستگی به عواملی مانند مکان عمل، تخصص پزشک، و شرایط فردی ممکن است تغییر کند. این هزینه شامل عواملی چون هزینه‌های بیمارستان، استفاده از تجهیزات پزشکی، دستمزد نیروی انسانی، و هزینه‌های مراقبت پس از عمل می‌شود.

جهت اطلاعات بیشتر از جراحی پلک بالا و پایین شما میتوانید مقاله انواع عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را در وبسایت ما مطالعه کنید.

تأثیر بیمه بر هزینه بلفاروپلاستی در شیراز

لازم به ذکر است که در اکثر موارد، بیمه‌ها بخشی از هزینه عمل بلفاروپلاستی را پوشش می‌دهند؛ زیرا این جراحی جنبه درمانی نیز دارد. اگر متخصص این موضوع را تأیید کند، می‌توانید با شرکت بیمه خود تماس بگیرید و قسمتی از هزینه را تحت پوشش قرار دهید.

هزینه جراحی زیبایی پلک توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی شیراز

هزینه جراحی زیبایی پلک توسط بهترین جراح پلک در شیراز بستگی به متغیرهای مختلفی دارد و بهتر است این مسائل را با جراح مشورت کنید. همچنین اگر قصد انجام جراحی در بیمارستان دولتی دارید. برای دریافت اطلاعات در مورد هزینه و قیمت این خدمت در کلینیک زیبایی دکتر وحید عین آبادی، با شماره های زیر تماس بگیرید.

09352198905

09177251948

07132331350

 

در زیر به برخی از عواملی که بر هزینه بلفاروپلاستی تأثیر می‌گذارند، اشاره شده است

  1. نوع جراحی: هزینه بلفاروپلاستی پلک بالا معمولاً بیشتر از بلفاروپلاستی پلک پایین است.
  2. نوع بیهوشی: هزینه جراحی با بیهوشی عمومی معمولاً بیشتر از جراحی با بیهوشی موضعی است.
  3. تجربه و مهارت جراح: هزینه جراحی با جراحان باتجربه و ماهر معمولاً بیشتر از جراحان تازه‌کار است.

قبل از انجام جراحی بلفاروپلاستی، مهم است که با جراح خود در مورد هزینه جراحی صحبت کنید. جراح می‌تواند به شما کمک کند تا برآورد دقیقی از هزینه جراحی داشته باشید.

دوره نقاهت و ریکاوری بلفاروپلاستی در شیراز

دوره نقاهت و ریکاوری بلفاروپلاستی، یک جراحی پلک که در مدت زمان کوتاهی بین ۱ تا ۲ ساعت، بسته به میزان مشکلات پیرامون چشم انجام می‌شود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر ویدئو آموزشی زیر را که توسط پزشک متخصص زیبایی در شیراز دکتر وحید عین آبادی گفته شده است را مشاهده کنید.

 

 

در کلینیک زیبایی دکتر وحید عین آبادی کلیه اعمال جراحی زیبایی انجام می شود. جهت مشاوره و اطلاع از کلینیک زیبایی دکتر وحید عین آبادی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

09352198905

09177251948

07132331350

و یا می توانید جهت اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام دکتر وحید عین آبادی مراجعه کنید.

@dreinabadi